Závěrečná práce: Kateřina Janegová: Příprava budoucích učitelů 1. st. ZŠ na práci s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami
Diplomová práce
Příprava budoucích učitelů 1. st. ZŠ na práci s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami
Primary Teachers Training Focused on Children with Special Needs
Anotace
Diplomová práce „Příprava budoucích učitelů na práci s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami“ pojednává o začleňování dětí se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných škol. Zkoumá, zda je příprava budoucích učitelů v oblasti vzdělávání těchto dětí dostačující a zjišťuje jejich celkový postoj ke zkoumané problematice. Výzkum je zaměřen na studenty pátého ročníku pedagogické fakulty Masarykovy univerzity oboru Učitelství 1. stupně Základní školy.
Abstract
Diploma thesis „Primary teachers´ training focused on children with special needs” deals with integration of children with special needs to standard schools. It research, if the preparation of primary teachers in area of children with special needs education is adequate and it discover their general attitudes about researching problem. Research is direct on students of 5th class of Faculty of Education of Masaryk University of the branch Primary teachers education.
Klíčová slova
Vzdělávací integrace inkluzivní vzdělávání děti se speciálními vzdělávacími potřebami děti zdravotně postižené/znevýhodněné děti sociálně znevýhodněné děti mimořádně nadané individuální vzdělávací plán Integration in education inclusive education children with special needs health handicapped/disadvantaged children social disadvantaged children talented children individual education plan11. 10. 2008 12:59, (IS automaticky)
Vedoucí
KPed PdF MU
Citace dle normy ČSN ISO 690
Práce na příbuzné téma
Seznam prací, které mají shodná klíčová slova.
-
Inkluzivní vzdělávání z pohledu speciálních pedagogů na základních školách
Mgr. Kateřina Zlámalová -
Analýza postojů učitelů prvního stupně základních škol k inkluzivnímu vzdělávání
Mgr. Lucie Kedroňová -
Vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy
Mgr. Michaela Marešová -
Přístupy ke vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra na alternativní základní škole
Mgr. Klára Suchomelová -
Prostředky intervence u dětí s ADHD v mladším školním věku
Mgr. Klára Višinková -
Bariéry inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Mgr. Michaela Votoupalová -
Dítě s problémy v chování/poruchou emocí a chování v předškolním vzdělávání z pohledu pedagogických pracovníků
Mgr. et Mgr. Kateřina Houfková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
PhDr. Mgr. et Mgr. Eva Dostalová, Ph.D.