Závěrečná práce: Milana Ostrovská: Vliv multimediálních technologií na motivaci a vzdělávání žáků
Bakalářská práce
Vliv multimediálních technologií na motivaci a vzdělávání žáků
The impact of multimédia technologies on the motivation and education of pupils
Anotace
Bakalářská práce „Vliv multimediálních technologií na motivaci a vzdělávání žáků“ se zabývá aktuální klíčovou problematikou moderní pedagogiky, tedy pojetím mobilních dotykových zařízení jako didaktické pomůcky. Práce zpracovává tuto problematiku z hlediska žáků 2. ročníků středních škol a z pohledu pedagogů. Zaměřuje se na využívání sociálních sítí a internetu ve volném čase a k přípravě na vyučování…více
Abstract
The Bachelor’s thesis under the name of „ The impact of current multimedia technologies on the motivation and education of pupils” deals with the current key issues of modern pedagogy, it means, with the concept of mobile touch devices acting as teaching aids. This work handles this issue from the point of view of the 2nd class of secondary school, and in terms of teachers. It is focused on the use…více
Zadání práce
4. 4. 2016 18:46, PhDr. Jan Válek, Ph.D., učo 166133
- Zadáno/změněno 10. 5. 2016 16:04, Ivana Luklová
- Záznam založen 22. 6. 2015 16:07, Ivana Luklová
- Zveřejnit od 4. 4. 2016 17:03, Ivana Luklová
- Práce převzata 4. 4. 2016 17:03, Ivana Luklová
Literatura
- ČAČKA, Otto. Psychologie dítěte. 3. vyd. Tišnov: SURSUM, 1997, 108 s. ISBN 80-85799-03-0.
- VÁGNEROVÁ, Marie. Základy psychologie. Vydání první. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2004, 356 stran. ISBN 9788024608419.
- CHRÁSKA, Miroslav. Metody pedagogického výzkumu : základy kvantitativního výzkumu. Vydání 1. Praha: Grada, 2007, 265 stran. ISBN 9788024713694.
- HELUS, Zdeněk. Dítě v osobnostním pojetí : obrat k dítěti jako výzva a úkol pro učitele i rodiče. 2., přeprac. a rozš. vyd. Praha: Portál, 2009, 286 s. ISBN 9788073676285.
- POSPÍŠIL, Radek. Kázeňské problémy - šikana. In Kapitoly k aktuálním problémům pedagogiky. 1. vyd. MSD, Brno: Katedra pedagogiky, 2009, s. 44-64, 20 s. ISBN 978-80-7392-096-8.
- KOLÁŘ, Michal. Nová cesta k léčbě šikany. Vydání první. Praha: Portál, 2011, 332 stran. ISBN 9788073678715.
- SPITZER, Manfred. Digitální demence : jak připravujeme sami sebe a naše děti o rozum. Translated by František Ryčl. Vydání první. Brno: Host, 2014, 341 stran. ISBN 9788072948727.
- NEUMAJER, Ondřej, Lucie ROHLÍKOVÁ a Jiří ZOUNEK. Učíme se s tabletem - využití mobilních technologií ve vzdělávání. Praha: Wolters Kluwer, 2015, 188 s. ISBN 978-80-7478-768-3.
Práce na příbuzné téma
Seznam prací, které mají shodná klíčová slova.
-
Využití didaktické techniky a učebních pomůcek ve vyučování odborného výcviku
Bc. Lukáš Prchal -
Přípravné období ve výuce čtení a psaní na malotřídní škole
Mgr. Lucie Jakubcová -
Vnímání a řešení konfliktních situací ve vztahu učitel a žák z pohledu pedagoga.
Bc. Veronika Vrbecká -
Realizace podpůrných opatření 1. - 3. stupně v inkluzivní škole z pohledu školního speciálního pedagoga
Mgr. Veronika Zezulová -
Nové formy a způsoby vedení výuky tematického celku „Číslicově řízené stroje“ (u technických oborů)
Bc. Jiří Samek, učo 322380 -
Vliv specifických poruch učení na vzdělávání žáků oboru vzdělání Cukrář
Mgr. Hana Taušová -
Odměny a tresty jako výchovný prostředek
Mgr. Eva Jašová -
Využití osobnostní a sociální výchovy jako prevence poruch chování na základní škole
Mgr. Bc. Lucie Slivečková