MAR4 Marketing I

Ekonomicko-správní fakulta
jaro 2001
Rozsah
2/2/0. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Michael Doležal (přednášející)
doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D. (cvičící)
Garance
prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Jiné omezení: 10 pouze přednáška
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Marketing I (MAR4) Navazuje na přednášky z ekonomie, sociologie, psychologie, informatiky, na nauku o podniku a souvisí s výukou managementu. Vedle historického vývoje marketingu podává základní koncepce, hlavní principy a nástroje marketingového řízení. Zahrnuje analýzu příležitostí na trhu, segmentaci, vypracování marketingového mixu, marketingové strategie a analýzu portfolia. Pozornost bude věnována také podobnostem a odlišnostem v jednotlivých typech organizací - ve výrobních, obchodních, neziskových (marketing služeb, marketing města, marketing politického kandidáta). Součástí výuky jsou dále informační zdroje včetně monitoringu a marketingový výzkum. Detailněji jsou probrány jednotlivé složky mixu - produkt, cena, distribuce a propagace. Speciální pozornost bude věnována otázkám chování a rozhodování zákazníka, mezinárodnímu marketingu a problematice image, identity a kultury firmy. Požadavky k zápočtu: aktivní účast na seminářích a samostatné zpracování vlastního marketingového projektu. Forma zkoušky: je ústní, přičemž do klasifikace se započítává také aktivní účast na seminářích, úroveň projektu a další praktické zkušenosti z předmětu.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2000.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/jaro2001/MAR4