SDPC Psychologie v obchodní činnosti

Ekonomicko-správní fakulta
jaro 2001
Rozsah
0/0. Ukončení: zk.
Vyučující
doc. PhDr. Božena Šmajsová Buchtová, CSc. (přednášející)
Garance
prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Psychologie v obchodní činnosti (SDPC) Cílem kurzu je předat studujícím poznatky o psychologických předpokladech úspěšného obchodního jednání o jeho taktice a strategii, o psychologii osobního prodeje, o zásadách efektivní komunikace v obchodním managementu, o etiketě společenských kontaktů a o osobním image muže a ženy v obchodním prostředí. Studující si také osvojí poznatky o kulturně podmíněných rozdílech v obchodním styku. Pozornost je také věnována nárokům, které obchodní činnost klade na osobnostní charakteristiky jedince, významné pro úspěch v obchodní činnosti. Aktivní metody výuky poskytnou studujícím možnost lepšího sebepoznání a podněty pro jejich vlastní rozvoj. Kurz je ukončen zpracováním seminární práce. Forma zkoušky: ústní
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2000, jaro 2002.