PHMAEU Marketing v EU

Ekonomicko-správní fakulta
jaro 2003
Rozsah
0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D. (cvičící)
Garance
prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
PHMAEU/01: Út 7:40–9:15 S310, A. Klapalová
PHMAEU/02: Út 9:20–11:00 S310, A. Klapalová
PHMAEU/03: Út 11:05–12:45 S310, A. Klapalová
PHMAEU/04: Út 12:50–14:30 S310, A. Klapalová
PHMAEU/05: St 7:40–9:15 S310, A. Klapalová
PHMAEU/06: St 11:05–12:45 S310, A. Klapalová
PHMAEU/07: St 12:50–14:30 S310, A. Klapalová
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 203 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/203, pouze zareg.: 0/203, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/203
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem kurzu je přiblížit studentům zvláštnosti spojeny s marketingovým managementem, se kterými se podnikatelé setkávají při působení na trzích EU. Kurz vychází z podstaty a principů marketingového managementu, specifik prostředí Evropské unie a fungování zahraničního obchodu. Zápočet bude udělen za aktivní účast na seminářích, na základě splnění vybraného úkolu a jeho prezentace a po dosažení minimálního stanoveného počtu bodů v krátkém zápočtovém testu v písemné formě.
Literatura
  • KLAPALOVÁ, Alena. Marketing v Evropské unii. první. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2003, 111 s. ISBN 80-210-3072-0. info
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2002, jaro 2004, jaro 2005, jaro 2006, jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009.