ESF:PHMAEU Marketing v EU - Informace o předmětu
PHMAEU Marketing v EU
Ekonomicko-správní fakultajaro 2003
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- PHMAEU/01: Út 7:40–9:15 S310, A. Klapalová
PHMAEU/02: Út 9:20–11:00 S310, A. Klapalová
PHMAEU/03: Út 11:05–12:45 S310, A. Klapalová
PHMAEU/04: Út 12:50–14:30 S310, A. Klapalová
PHMAEU/05: St 7:40–9:15 S310, A. Klapalová
PHMAEU/06: St 11:05–12:45 S310, A. Klapalová
PHMAEU/07: St 12:50–14:30 S310, A. Klapalová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 203 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/203, pouze zareg.: 0/203, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/203 - Mateřské obory/plány
- Obchodní podnikání (program ESF, M-EKM)
- Podnikové hospodářství (program ESF, M-EKM)
- Cíle předmětu
- Cílem kurzu je přiblížit studentům zvláštnosti spojeny s marketingovým managementem, se kterými se podnikatelé setkávají při působení na trzích EU. Kurz vychází z podstaty a principů marketingového managementu, specifik prostředí Evropské unie a fungování zahraničního obchodu. Zápočet bude udělen za aktivní účast na seminářích, na základě splnění vybraného úkolu a jeho prezentace a po dosažení minimálního stanoveného počtu bodů v krátkém zápočtovém testu v písemné formě.
- Literatura
- KLAPALOVÁ, Alena. Marketing v Evropské unii. první. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2003, 111 s. ISBN 80-210-3072-0. info
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2003, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/jaro2003/PHMAEU