ESF:PHMARI Marketing I - Informace o předmětu
PHMARI Marketing I
Ekonomicko-správní fakultajaro 2004
- Rozsah
- 2/2/0. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Klára Kašparová, Ph.D. (přednášející)
Ing. Klára Kašparová, Ph.D. (cvičící) - Garance
- prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí - Rozvrh
- Út 14:35–16:15 P101
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
PHMARI/02: Út 12:50–14:30 S310, K. Kašparová
PHMARI/03: Čt 9:20–11:00 S311, K. Kašparová
PHMARI/04: Čt 14:35–16:15 S310, K. Kašparová
PHMARI/05: Čt 16:20–17:55 S308, K. Kašparová - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 154 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/154, pouze zareg.: 0/154, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/154
Jiné omezení: 10 pouze přednáška - Mateřské obory/plány
- Podnikové hospodářství (program ESF, B-EKM)
- Podnikové hospodářství (program ESF, M-EKM)
- Cíle předmětu
- Marketing I (PHMARI) Navazuje na přednášky z ekonomie, sociologie, psychologie, informatiky, na nauku o podniku a souvisí s výukou managementu. Vedle historického vývoje marketingu podává základní koncepce, hlavní principy a nástroje marketingového řízení. Zahrnuje analýzu příležitostí na trhu, segmentaci, vypracování marketingového mixu, marketingové strategie a analýzu portfolia. Detailněji budou probrány jednotlivé složky marketingového mixu - produkt, cena, distribuce a propagace. Speciální pozornost bude věnována otázkám chování a rozhodování zákazníka, mezinárodnímu marketingu a problematice image, identity a kultury firmy, včetně využití Internetu pro potřeby marketingu firmy.
- Literatura
- Marketing management. Edited by Philip Kotler. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 8024700166. info
- KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera :jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Translated by Pavel Medek. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2000, 258 s. ISBN 80-7261-010-4. info
- SEKOT, Aleš a Michael DOLEŽAL. Marketing v kostce. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2002, 104 s. ISBN 80-210-2935-8. info
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2004, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/jaro2004/PHMARI