PSPR Psychologie v obchodní činnosti

Ekonomicko-správní fakulta
podzim 2000
Rozsah
0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. PhDr. Božena Šmajsová Buchtová, CSc. (cvičící)
Garance
prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Psychologie v obchodní činnosti (PSPR) Kurz navazuje na poznatky získané v I. Stupni v předmětech Psychologie pro ekonomy, Rétorika a společenský protokol a Rozvoj sociálních a manažerských dovedností. Cílem kurzu je předat studentům poznatky o psychologických předpokladech úspěšného obchodního jednání o jeho taktice a strategii, o psychologii osobního prodeje, o zásadách efektivní komunikace v obchodním managementu, o etiketě společenských kontaktů a o osobním image muže a ženy v obchodním prostředí. Studenti si také osvojí poznatky o kulturně podmíněných rozdílech v obchodním styku. Pozornost je věnována nárokům, které obchodní činnost klade na osobnostní charakteristiky jedince, významné pro úspěch v obchodní činnosti. Aktivní metody výuky poskytnou studentům možnost lepšího sebepoznání a podněty pro jejich vlastní rozvoj a sebevýchovu. Požadavky k zápočtu: aktivní účast na seminářích, zpracování případových studií.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 1999.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/podzim2000/PSPR