ESF:CKH_KPIM Komunikační politika - Informace o předmětu
CKH_KPIM Komunikační politika a instore marketing
Ekonomicko-správní fakultapodzim 2024
- Rozsah
- tutorial 20 hodin. 8 kr. Ukončení: zk.
Vyučováno kontaktně - Vyučující
- Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Vlasta Radová
Dodavatelské pracoviště: Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta - Rozvrh
- Čt 17. 10. 8:00–11:40 S315, 13:00–14:40 S315, Čt 7. 11. 8:00–11:40 S315, St 15. 1. 8:00–11:40 S315, Čt 16. 1. 8:00–11:40 S315, 13:00–14:40 S315, Čt 13. 2. 8:00–9:40 S315
- Předpoklady
- (TYP_STUDIA(C) && OBOR(EMAOB))
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Ekonomika a management v obchodě - dm drogerie markt (program ESF, C-PMA)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je seznámit studenty s významem a nástroji komunikační politiky s důrazem na in-store komunikaci v retailu.
- Výstupy z učení
- Po absolvování kurzu bude student
- rozumět začlenění komunikační politiky do marketingových nástrojů,
- chápat význam komunikace v prodeji,
- schopen zařadit in-store do systému komunikačních nástrojů,
- schopen rozlišit a využít nástroje in-store komunikace,
- schopen identifikovat dopady konkrétních opatření in-store marketingu,
- schopen kriticky posoudit vhodnost zvolených nástrojů v konkrétním obchodě,
- rozumět problematice multisenzuálního in-store marketingu. - Osnova
- 1. Marketingová strategie a marketingová politika
- 2. Komunikační politika a její nástroje
- 3. Kupní a nákupní chování
- 4. Shopper centrický výzkum
- 5. Impulzivní chování a jeho stimulace
- 6. Floor-planning a shelf-planning
- 7. Vizuální prezentace výrobků
- 8. Nástroje POP/POS prezentace
- 9. Multi-senzuální nástroje in-store marketingu
- Literatura
- povinná literatura
- JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing. První vydání. Praha: Grada, 2018, 504 stran. ISBN 9788027102525. URL info
- doporučená literatura
- MORGAN, Tony. Visual merchandising : window and in-store displays for retail. 2nd ed. London: Laurence King, 2011, 208 s. ISBN 9781856697637. info
- BOČEK, Martin, Daniel JESENSKÝ a Daniela KROFIÁNOVÁ. POP in-store komunikace v praxi : trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 215 s. ISBN 9788024728407. URL info
- BÁRTA, Vladimír, Ladislav PÁTÍK a Milan POSTLER. Retail marketing. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2009, 326 s. ISBN 9788072612079. info
- Výukové metody
- přednášky, diskuse, řešení případových studií, řešení praktických příkladů pro aplikaci nástrojů
- Metody hodnocení
- prezentace týmového praktického úkolu zpracovaného během tutoriálu (0-3 body), test složený z uzavřených a otevřených otázek (12 bodů), hodnocení (15-14 A, 13-12 B, 11-10 C, 9-8 D, 7-6 E, méně než 6 F)
- Studijní opora
- https://is.muni.cz/auth/el/econ/podzim2024/CKH_KPIM/index.qwarp
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován jednorázově.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/podzim2024/CKH_KPIM