ZUR241 Publicistické žánry v tištěných médiích - glosa, sloupek (dílna)

Fakulta sociálních studií
jaro 2004
Rozsah
0/2. 4 kr. Ukončení: z.
Vyučující
PhDr. Jiřina Salaquardová (přednášející), Mgr. David Kořínek (zástupce)
Mgr. Martin Wokoun (pomocník)
Garance
prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
Katedra mediálních studií a žurnalistiky – Fakulta sociálních studií
Kontaktní osoba: Drahomíra Soldánová
Rozvrh
Út 12:00–13:30 G11
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/20, pouze zareg.: 0/20, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/20
Mateřské obory/plány
předmět má 7 mateřských oborů, zobrazit
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Dílna k předmětu ZUR108 Publicistické žánry v tištěných médiích.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2001, jaro 2002, jaro 2003, jaro 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019.