PrF:MV513Zk Reklama a právo - Informace o předmětu
MV513Zk Právní problémy reklamy
Právnická fakultapodzim 2003
- Rozsah
- 0/2. 1 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc. (cvičící)
- Garance
- prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.
Katedra obchodního práva – Právnická fakulta
Kontaktní osoba: Bc. Petra Marková - Předpoklady
- NOW( MV513Z Reklama a právo ) || MV513Z Reklama a právo
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 26 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/26, pouze zareg.: 0/26, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/26
Jiné omezení: Jedna seminární skupina - 26 studentů. - Mateřské obory/plány
- Právo (program PrF, M-PPV)
- Cíle předmětu
- Právní normy regulující reklamu v České republice. Rozbor konkrétních příkladů z reklamní a právní praxe.
- Osnova
- Regulace reklamy v normách soukromého práva. Regulace reklamy v normách veřejného práva. Regulace reklamy mimoprávními prostředky.
- Literatura
- Eliáš, K., Bejček, J., Hajn, P., Ježek, J. a kol.: Kurs obchodního práva, Obecná část, Soutěžní právo, 3. vydání, C.H. Beck, Praha 2002, partie o nekalé soutěži
- Winter, F.: Reklama a právo, Orac, Praha 2001
- Hajn, P.: Soutěžní chování a právo proti nekalé soutěži, MU, Brno 2000
- Články v odborných časopisech - upřesnění bude provedeno v průběhu seminární výuky.
- Metody hodnocení
- Výuka seminární - řešení praktických situací. Zkouška je ústní.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (podzim 2003, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/law/podzim2003/MV513Zk