PrF:MV711K Úvod do marketingu - Informace o předmětu
MV711K Úvod do marketingu
Právnická fakultapodzim 2024
- Rozsah
- 1/1/0. 3 kr. Ukončení: k.
Vyučováno kontaktně - Vyučující
- JUDr. Johan Schweigl, Ph.D. (přednášející)
doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D. (přednášející)
doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D. (cvičící) - Garance
- doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.
Katedra finančního práva a národního hospodářství – Právnická fakulta
Kontaktní osoba: Zuzana Suchá
Dodavatelské pracoviště: Katedra finančního práva a národního hospodářství – Právnická fakulta - Rozvrh
- Po 23. 9. až Pá 20. 12. každé liché úterý 12:00–13:40 215
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
- Předpoklady
- ! MV711Zk Úvod do marketingu
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 25 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 25/25, pouze zareg.: 5/25 - Mateřské obory/plány
- Právo a právní věda (program PrF, PR_)
- Právo (program PrF, M-PPV) (2)
- Cíle předmětu
- Předmět si klade za cíl seznámit posluchače se základy marketingové analýzy a marketingového řízení organizace. Student by měl být po absolvování předmětu schopný: porozumět marketingovým principům a metodám, aplikovat výzkum trhu, sestavit SWOT analýzu a jiné druhy analýz a aplikovat znalosti při zřizování advokátní kanceláře. Hlavním cílem předmětu je kromě získaných teoretických znalostí z marketingu zpracovat vlastní marketingový projekt a tento projekt prezentovat a obhájit ve výuce.
- Výstupy z učení
- Student se v rámci předmětu Úvod do marketingu seznámí se základními marketingovými pojmy a marketingovými nástroji. Seznámí se se základy marketingové analýzy, s marketingovým informačním systémem a jeho využitím v praxi. Získané znalosti využije ke zpracování vlastní případové marketingové studie.
- Osnova
- Marketing a trh. Základní pojmy a kategorie. Tvorba marketingové filozofie. Marketingové řízení firmy. Informační systém - základ marketingového řízení. Marketingový výzkum trhu. Marketingový mix. Výrobek a životní cyklus. Cena a cenová strategie firmy. Distribuce výrobků. Komunikace a stimulování prodeje. Organizace marketingového řízení firmy. Mezinárodní marketing. Zpracování a prezentace marketingového projektu.
- Literatura
- povinná literatura
- KOTLER, Philip, Kevin Lane KELLER, Mairead BRADY, Malcolm GOODMAN a Torben HANSEN. Marketing management. 4th European edition. Harlow, England: Pearson, 2019, xxxvii, 80. ISBN 9781292248448. info
- doporučená literatura
- ŽÁK, Petr. Kreativita a její rozvoj. 2. aktualizované a doplněn. V Brně: Motiv Press, 2017, 342 stran. ISBN 9788087981238. info
- SOLOMON, Michael R., Greg W. MARSHALL a Elnora W. STUART. Marketing : očima světových marketing manažerů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2006, vi, 572. ISBN 802511273X. info
- Výukové metody
- Přednášky a praktické semináře zaměřené na aplikaci znalostí získaných na přednáškách.
- Metody hodnocení
- Podmínkou pro udělení kolokvia je docházka a zpracování a obhájení vlastního marketingového projektu. Téma marketingového projektu je aktuální a prakticky orientované.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá interaktivní metodou s důrazem na individuální plnění zadaných úkolů.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/law/podzim2024/MV711K