PdF:BP_RJ Bakalářská práce - Informace o předmětu
BP_RJ Bakalářská práce
Pedagogická fakultajaro 2011
- Rozsah
- 0/2/0. Individuální konzultace. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D. (cvičící)
Mgr. Kateryna Hertlová (cvičící)
PhDr. Irina Hobzová (cvičící)
Mgr. Kateřina Kašíková (cvičící)
doc. PhDr. Mgr. Simona Koryčánková, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Ivana Ryčlová, Ph.D. (cvičící) - Garance
- PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.
Katedra ruského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Dagmar Kyselová - Předpoklady
- BPp_RJ Bakalářská práce - Projekt || NOW( BPp_RJ Bakalářská práce - Projekt )
Předmět si zapisuje student, který píše bakalářskou práci na katedře ruského jazyka. Typicky v pátém semestru bakalářského studia. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 45 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/45, pouze zareg.: 0/45, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/45 - Mateřské obory/plány
- Lektorství cizího jazyka - ruský jazyk (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství ruského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-SPE)
- Pedagogické asistentství ruského jazyka a literatury pro základní školy (program PdF, B-TV)
- Cíle předmětu
- Seminář vychází ze zadaného tématu bakalářské práce a je veden příslušným konzultantem. Bakalářské práce studentů mohou analyzovat problematiku v lingvistice, literatuře, vyjímečně, tj. ve srovnávacím aspektu na dějiny a reálie. Student si zvolí téma a vyučujícího podle svého zaměření. Učí se, jak plánovat práci a řídit přístup ke studiu literatury. Zabývá se osvojením různých výzkumných technik a aplikuje je na vlastní projekt. V rámci seminářů studenti prezentují své projekty výzkumu a diskutují o nich.
- Osnova
- 1. Rozpracování tématu.
- 2. Výběr primární a sekundární literatury.
- 3. Zpracování projektu práce.
- 4. Koncepce bakalářské práce.
- 5. Metody výzkumu v oblasti cizojazyčného vyučování.
- 6. Příprava a organizace výzkumu.
- 7. Vlastní výzkum.
- 8. Zpracování výsledků výzkumu.
- 9. Průběžné zpracovávání bakalářské závěrečné práce.
- Literatura
- ECO, U. Jak napsat diplomovou práci. 1. vyd. Olomouc : Votobia, 1997. 271 s. ISBN 80-7198-173-7.
- GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. 1. vyd. Brno : Paido, 2000. 207 s. ISBN 8085931796.
- MAŇÁK, J., ŠVEC, V. Cesty pedagogického výzkumu. 1. vyd. Brno : Paido, 2004. 78 s. ISBN 8073150786.
- PELIKÁN, J. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. 1. vyd. Praha : Karolinum, nakladatelství Univerzity Karlovy, 1998. 270 s. ISBN 0-7184-569-8.
- Výukové metody
- Studium odborné literatury, teoretická příprava. Prezentace projektu bakalářské práce, aktivní zapojení se do diskuse.
- Metody hodnocení
- Práce v průběhu celého semestru. Postupné zpracovávání dílčích úkolů a cílů stanovených v projektu bakalářské práce.
- Informace učitele
- Predpokládá se průběžná systematická práce na zvoleném tématu bakalářské práce.
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každý semestr.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (jaro 2011, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2011/BP_RJ