PdF:AJB_DPV2 Dramatické postupy ve výuce AJ - Informace o předmětu
AJB_DPV2 Dramatické postupy ve výuce AJ 2
Pedagogická fakultajaro 2015
- Rozsah
- 0/1/0. 12 hodin ve 2 blocích. 3 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- Mgr. Bc. Šárka Dohnalová (cvičící)
- Garance
- Mgr. Naděžda Vojtková
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- AJB_DPV2/01: So 7. 3. 14:00–19:00 respirium (5. nadzemní podlaží), So 16. 5. 14:00–19:00 respirium (5. nadzemní podlaží), Š. Dohnalová
- Předpoklady
- AJB_DPVA Dramatické postupy ve výuce AJ
Intermediate knowledge of English - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/20, pouze zareg.: 0/20, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/20 - Mateřské obory/plány
- Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk (program PdF, B-SPE)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (angl.) (program PdF, N-ZS) (2)
- Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy (program PdF, N-ZS)
- Cíle předmětu
- Block teaching: This course is an intensive course that will lead students through various experiences. They will enter a story or a period in history to go through it themselves, experience individual drama techniques and analyse the way they were used in the drama structure. At the end of the course the students will analyse the methods use and try to put together a simple structure of their own.
- Osnova
- 1. warm-ups and ice-breakers, name games 2. topic based games 3. using props, setting a simple scene 4. TIR (teacher in role)technique 5. using stories in the classroom 6. Improvisation 7. Unfinished materials as a tool for storytelling 8. Soundtracking, radio broadcasting 9. Structuring drama work 10. drama lesson planning - the structure of a drama lesson plan 11. working with textbooks - trying to make a drama lesson plan out of a textbook lesson. 12. presentation
- Literatura
- Josef Valenta, Kapitoly z~teorie výchovné dramatiky, Hraní rolí ve výchově a vyučování, Dramatická výchova a rozvoj sebevědomí, ISV
- Norah Morgan, Juliana Saxton, Teaching Drama, Stanleyhornes (Publishers) Ltd, 1992
- Charlyn Wessels, Drama, Resource Books for Teachers, OUP, 1987
- Jonathan Neelands, Structuring drama work
- MACHKOVÁ, Eva. Metodika dramatické výchovy :zásobník dramatických her a improvizací. 8., rozš. vyd. Praha: Artama, 1999, 153 s. ISBN 80-7068-105-5. info
- Výukové metody
- This class uses a variety of methods including mini-lecture, group discussions, presentations, and projects on Moodlinka.
- Metody hodnocení
- bloková výuka seminární práce
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- http://moodlinka.ped.muni.cz/course/view.php?id=1166
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Didaktický seminář. Předmět bude realizován pokud se přihlásí alespoň 10 studentů.
- Statistika zápisu (jaro 2015, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2015/AJB_DPV2