PdF:ZS1MK_AD4B Didaktika 2 - Informace o předmětu
ZS1MK_AD4B Didaktika 2 - AJ
Pedagogická fakultajaro 2015
- Rozsah
- 0/0/2. 24 hodin. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D. (cvičící)
- Garance
- Mgr. Gabriela Oaklandová
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ZS1MK_AD4B/01: Čt 15:45–18:20 učebna 53, I. Hrozková
- Předpoklady
- ZS1MK_AD4A Didaktika AJ && ZS1BK_ASZK Souborná zkouška AJ
Didaktika 4A passed. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Učitelství pro 1. stupeň základních škol (program PdF, C-CV)
- Učitelství pro 1. stupeň základní školy (program PdF, M-ZS5)
- Cíle předmětu
- Modern primary school English teacher and his/her methods in teaching English to young learners. At the end of the course the students should be able to prepare a creative, logical and balanced lesson plan. Students should interpret the acquired knowledge as well as make deductions based on it.
- Osnova
- 1 Teaching speaking 2 Teaching reading 3 Teaching writing 4 Teaching vocabulary 5 Teaching grammar 6 Teaching pronunciation 7 Storytelling 8 Songs and poems 9 Teaching 10 Teaching practice
- Literatura
- povinná literatura
- Cameron, L. (c2001). Teaching languages to young learners. (xvi, 258 s.) Cambridge: Cambridge University Press
- Slattery, M. and Willis, J.: English for Primary Teachers. Oxford: OUP, 2006.
- SCOTT, Wendy A a Lisbeth H. YTREBERG. Teaching English to children [Scott, 1991]. 2nd ed. London: Longman, 1991, 115 s. ISBN 0-582-74606-X. info
- doporučená literatura
- REILLY, V. and WARD, S. M. Very young learners. Oxford: Oxford University Press, 1997. 195 s. ISBN 0-19-437209-X.
- Lojová, G. (2005). Individuálne osobitosti pri učení sa cudzích jazykov. (197 s.) Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave.
- HALLIWELL, Susan. Teaching English in the primary classroom. London: Longman, 1992, 169 s. ISBN 0582071097. info
- Výukové metody
- class discussions, group projects, presentations, readings, homework
- Metody hodnocení
- 1 Active participation in lessons is expected. 2 Portfolio and oral examination 3 Teaching practice 4 Portfolio and oral examination 5 Moodlinka course and contributions in forums after each seminar 6 Reflective writing (2 times)
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- http://moodlinka.ped.muni.cz/course/view.php?id=1862
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2015, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2015/ZS1MK_AD4B