AJ1RC_DI2A Didaktika 2A

Pedagogická fakulta
podzim 2009
Rozsah
0/0/24. konzultace. 4 kr. Ukončení: z.
Vyučující
PhDr. Helena Havlíčková (cvičící)
Garance
Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Předpoklady
AJ1RC_DI1A Didaktika 1A && AJ1RC_DI1B Didaktika 1B
basic school experience
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Specific needs of young language learners
adequate types of activities and methods in English classrooms.
Osnova
  • 1 The young language learner
  • 2 Rhymes and poems in the ELT with small children
  • 3 Storytelling
  • 4 Animals, vocabulary, stories, activities
  • 5 Making the most of songs and rhymes for children
  • 6 Grammar - should young learners be taught grammar ?
  • 7 Teaching listening
  • 8 Teaching speaking
  • 9 Teaching reading
  • 10 Teaching writing
  • 11 Pictures in the ELT with young learners
  • 12 Basic school English teachers
Literatura
  • Dunn, Opal. Developing English with young learners. 1. vyd. London, London : Macmillian Publishing, 1991. 104 s., 10. ISBN 0-333-35335-8.
  • Brewster, Jean - Ellis, Gail - Girard, Denis. The primary English teacher's guide. London : Penguin Books, 1992. 238 s. Edice Penguin English. Obsahuje bibliografii. ISBN 0-14-081359-4.
  • PHILLIPS, Sarah. Young learners. Oxford: Oxford University Press, 1993, 182 s. ISBN 0194371956. info
  • SCOTT, Wendy A a Lisbeth H. YTREBERG. Teaching English to children [Scott, 1991]. 2nd ed. London: Longman, 1991, 115 s. ISBN 0-582-74606-X. info
Metody hodnocení
seminář. Požadavky k zápočtu: 1 Plná aktivní účast v hodinách. (Dvě absence povoleny z jakýchkoli důvodů.) 2 Portfolio. Obsah upřesněn na moodlince. 3 Test. Bude založen na brožuře: Scott,W. and Ytreberg,L.: Teaching English to Children, Longman
Vyučovací jazyk
Angličtina
Informace učitele
http://moodlinka.ped.muni.cz/course/view.php?id=514
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2003, podzim 2004, podzim 2005, podzim 2006, podzim 2007, podzim 2008, podzim 2010, podzim 2011, podzim 2012, podzim 2014, podzim 2016, podzim 2017.