AJ_TVPR Týmový výukový projekt

Pedagogická fakulta
podzim 2009
Rozsah
0/0/1. týden. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D. (cvičící)
Bc. Mgr. Sonia Homolka (cvičící)
Garance
doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Předpoklady
SOUHLAS
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
předmět má 7 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Hlavním cílem předmětu je umožnit studentům propojit poznatky získané studiem didaktiky angličtiny a dalších disciplín s praxí. V rámci kurzu studenti projektují a realizují intenzivní kurzy, projektové vyučování, projektové dny a podobné aktivity. Je možno se také zapojit do přípravy a realizace Intenzivního kurzu pro studenty anglického jazyka ve Fryštáku u Zlína(26. -30.10.2009).
Osnova
  • 2 possibilities: Possibility 1: Students will participate in preparation and management of the Intensive Course for the English language students in Fryšták. Possibility 2: Students design and realize an intensive course, škola v přírodě, project day or a similar special event in their own context and present it at the faculty. Projects. Kinaesthetic activities in ELT. Simulation in ELT. Theatre in ELT. Language games. Communication games. Culture of English speaking countries. Video in ELT.
Literatura
  • MOON, Jennifer A. A handbook of reflective and experiential learning : theory and practice. 1st pub. London: Routledge Falmer, 2004, viii, 252. ISBN 9780415335164. info
  • WICKS, Matt. Imaginative projects : a resource book of project work for young students. Cambridge: Cambridge University Press, 2000, 128 s. ISBN 0521668050. info
  • HAINES, Simon. Projects :for the EFL Classroom : resource material for teachers. Walton-on-Thames: Nelson, 1989, 108 s. ISBN 0-17-555736-5. info
Metody hodnocení
Students who are assistants at the Intensive course at Fryšták work with the teachers during the preparatory stage as well as during the intensive experiential course. Students who do the projects in their own context present the projects in January 2010.
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2010, podzim 2010, jaro 2011, podzim 2011, jaro 2012, podzim 2012, jaro 2013, podzim 2013, podzim 2014, jaro 2015, podzim 2015, jaro 2016, podzim 2016, jaro 2017.