PdF:HL3MP_IS Interpretační seminář - Informace o předmětu
HL3MP_IS Interpretační seminář
Pedagogická fakultapodzim 2014
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. MgA. Jana Frostová, Ph.D. (cvičící)
MgA. Marek Olbrzymek, Ph.D. (cvičící)
doc. Mgr. Vladimír Richter (cvičící) - Garance
- doc. Mgr. Vladimír Richter
Katedra hudební výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: doc. Mgr. Vladimír Richter
Dodavatelské pracoviště: Katedra hudební výchovy – Pedagogická fakulta - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Hlasová výchova (program PdF, N-SS)
- Cíle předmětu
- Na konci tohoto kurzu bude student schopen stylové interpretace vybraného repertoáru
- Osnova
- Zpěv sólový, komorní,česká hudba 20. století - J.Křička, P.Eben, L.Sluka, K.Slavický
- Literatura
- Edice děl uvedených autorů/Editins of works of following composers
- ZAHRÁDKA, Jiří. Druhotvary. Interpretace partitur Leoše Janáčka. In Druhotvary. Interpretace partitur Leoše Janáčka. Brno: Moravské zemské muzeum, 2008, 12 s. ISBN 978-80-7028-330-1. URL info
- PEČMAN, Rudolf. Český dluh opeře 18. století. Pohled na některé problémy interpretace staré opery na příkladě děl G. F. Händela a J. Myslivečka. In Muzikologické studie. Olomouc: Asociace hudebních umělců a vědců, 1996, s. 7-16. 4. info
- FUKAČ, Jiří. Interpretace hudebního umění jako faktu živé kultury. In Ako vstupovať do živej kultury. Nitra: Vysoká škola pedagogická, 1995, s. 117-132. ISBN 80-887-3851-1. info
- DOLMETSCH, Arnold. Interpretace hudby 17. a 18. století. Edited by Milan Munclinger, Translated by Dana Šetková. 1. vyd. Praha: Státní nakladatelství krásné literatury, hudby a umění, 1958, 209 s. URL info
- Výukové metody
- Nácvik repertoáru s klavírním doprovodem.
- Metody hodnocení
- Praktická zkouška - veřejná presentace repertoáru.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (podzim 2014, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2014/HL3MP_IS