PdF:SPp565 Reflektivní seminář 2 - PCH - Informace o předmětu
SPp565 Reflektivní seminář 2 - PCH
Pedagogická fakultapodzim 2021
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Petra Röderová, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Lenka Vrbecká Doležalová, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D. (cvičící) - Garance
- doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Dodavatelské pracoviště: Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky – Pedagogická fakulta - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- SPp565/01: Po 20. 9. až Po 13. 12. Po 8:00–11:50 centrum, B. Bazalová, P. Röderová, V. Vojtová, L. Vrbecká Doležalová, D. Zámečníková
- Předpoklady
- NOW( SPp562 Odborná praxe souvislá 2 - PCH )
Reflektivní seminář 1 - PCH - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Speciální pedagogika (Specializace 3 - poruchy chování) (program PdF, N-SPZP)
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je prohlubování teoretických poznatků a možností jejich aplikace v praxi. Studentky a studenti si rozšíří profesní kompetence. Absolvování kurzu je předpokladem pro odpovídající zisk informací a zkušeností v rámci praxe.
- Výstupy z učení
- Na konci kurzu bude student/ka schopen/schopna aplikovat teoretické poznatky do praxe; rozumět obsahu a terminologii pedagogického terénu; uplatnit principy sebereflexe v praxi.
- Osnova
- • Přístupy a podpora žáků se SVP. • Pedagogická podpora. • Speciálněpedagogický terén. • Diagnostické metody. • Příprava záznamových archů. • Administrativa asistentské praxe. • Příprava na chronologické zaznamenávání údajů o práci s žáky.
- Literatura
- povinná literatura
- BARTOŇOVÁ, Miroslava a Jarmila PIPEKOVÁ. Manuál pro pedagogickou praxi : teorie a praxe. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011. 141 s. ISBN 9788021054974.
- doporučená literatura
- POKORNÝ, Jiří. Manuál tvořivé komunikace. 2. přeprac. a dopl. vyd. Brno: Cerm, 2004. 300 s. ISBN 8072043307.
- Výukové metody
- seminář, diskuze, zpracování průběžných záznamů z praxe
- Metody hodnocení
- zápočet za zpracování průběžných záznamů z praxe
- Informace učitele
- Informace o podmínkách praxí na http://www.ped.muni.cz/specped
- Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (podzim 2021, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2021/SPp565