PO1B006 Ústní a poslechová cvičení II

Filozofická fakulta
jaro 2023
Rozsah
0/2/1. 4 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Mgr. Maria de Fátima Baptista Nery Plch (přednášející)
doc. Mgr. Iva Svobodová, Ph.D. (cvičící)
Garance
Mgr. Maria de Fátima Baptista Nery Plch
Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Ústav románských jazyků a literatur – Filozofická fakulta
Rozvrh
Pá 12:00–13:40 L41
Předpoklady
Základní jazykové znalosti.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Schopnost porozumění jednoduchých rozhovorů a procvičování vyjadřovacích schopností v portugalštině.
Výstupy z učení
Na konci kurzu by měl být student schopen: -interakce v situacích v každodenním životě, v práci, při studiích - v pochopení smyslu nahrávek z reálných situací Ao concluir o curso o estudante deveria ser capaz de -interagir em situações correntes do quotidiano, do domínio do trabalho, dos estudos -compreender o sentido geral de gravações de situações reais
Osnova
  • Poslech nahrávek v portugalském jazyce a využití jiných audivizuálních médií. Probírané situace z každodenního života (rodina, škola, veřejný život, práce, ...).
Literatura
    neurčeno
  • Portugues sem fronteiras I, Instituto Camoes, Lisboa, 2003
  • Ana Tavares: Português XXI, Caderno de Exrecícios 2; Lidel, Lisboa 2004, ISBN 972-757-313-4
  • Navegar em Português,, North Westminster School of London, Livro de Exercícios 2, Cassetes, Lidel, Lisboa 2001. ISBN 972-757-192-1
Výukové metody
Poslech nahrávek v portugalském jazyce a využití jiných audivizuálních médií. Mluvní cvičení na témata každodenního života.
Metody hodnocení
Cvičení, pravidelná účast; zápočtový test je zaměřen na schopnosti percepce a produkce mluveného textu.
Navazující předměty
Informace učitele
https://is.muni.cz/auth/ucitel/?fakulta=1421;obdobi=6269
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2024, jaro 2025.