FF:psb_152 Psychologie reklamy - Informace o předmětu
psb_152 Psychologie reklamy
Filozofická fakultapodzim 2000
- Rozsah
- 1/1/0. 3 kr. Ukončení: k.
- Vyučující
- JUDr. Petr Přehnil, Ph.D. (přednášející), doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D. (zástupce)
- Garance
- doc. PhDr. Mojmír Tyrlík, Ph.D.
Psychologický ústav – Filozofická fakulta - Předpoklady
- PSA_SZ SZ
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Psychologie (program FF, M-PS)
- Cíle předmětu
- Tento kurz poskytuje studentům možnost seznámit se s psychologickými aspekty procesu přesvědčování, kterým jsou hledáni uživatelé zboží, služeb či jiných hodnot ( jako jsou populární představy, cíle a názory). Studenti budou informováni o tom, jakým způsobem se toto hledání a přenos informací uskutečňuje.
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
- Statistika zápisu (podzim 2000, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/podzim2000/psb_152