2012
Učíme psychologii 2012
ŘEHULKA, Evžen, Jan MAREŠ, Petra HOLEŠOVSKÁ a Tereza ŠKUBALOVÁZákladní údaje
Originální název
Učíme psychologii 2012
Název anglicky
Teaching psychology 2012
Autoři
ŘEHULKA, Evžen (203 Česká republika, domácí), Jan MAREŠ (203 Česká republika, garant, domácí), Petra HOLEŠOVSKÁ (203 Česká republika, domácí) a Tereza ŠKUBALOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
2012
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání konference
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00062089
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
výuka psychologie; etické aspekty výuky psychologie; inovativní metody při výuce psychologie;
Klíčová slova anglicky
teaching of psychology; ethical aspects of psychology teaching; innovative methods in psychology teaching;
Změněno: 4. 4. 2013 11:33, Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D.
V originále
Druhý ročník jednodenní konference s mezinárodní účastí byl určen vysokoškolským učitelům psychologie (nejen) z pedagogických fakult. Jejím cílem bylo opět otevřít diskusi na následující témata: jak zpřístupňovat a popularizovat psychologické poznatky v hromadné výuce, inovace a zkušenosti s výukou, jaké cíle a metody má mít výuka uživatelů psychologických poznatků, jak přiblížit studentům výsledky psychologického výzkumu a aplikace psychologické diagnostiky ve výuce, interdisciplinární spolupráce i další nová témata ve výuce psychologie.
Anglicky
Second annual one-day international conference was intended for college psychology teachers (not only) from the faculties of education. Its aim was to open discussion on the following topics: how to access and popularize psychological knowledge in public education, innovation and experience in teaching, what goals and methods of teaching are appropriate for users of psychological knowledge, how to bring students to the results of psychological research and application of psychological diagnosis in education, interdisciplinary collaboration and other new issues in the teaching of psychology.