M 2012

Učíme psychologii 2012

ŘEHULKA, Evžen, Jan MAREŠ, Petra HOLEŠOVSKÁ a Tereza ŠKUBALOVÁ

Základní údaje

Originální název

Učíme psychologii 2012

Název anglicky

Teaching psychology 2012

Autoři

ŘEHULKA, Evžen (203 Česká republika, domácí), Jan MAREŠ (203 Česká republika, garant, domácí), Petra HOLEŠOVSKÁ (203 Česká republika, domácí) a Tereza ŠKUBALOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

2012

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání konference

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00062089

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

výuka psychologie; etické aspekty výuky psychologie; inovativní metody při výuce psychologie;

Klíčová slova anglicky

teaching of psychology; ethical aspects of psychology teaching; innovative methods in psychology teaching;
Změněno: 4. 4. 2013 11:33, Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Druhý ročník jednodenní konference s mezinárodní účastí byl určen vysokoškolským učitelům psychologie (nejen) z pedagogických fakult. Jejím cílem bylo opět otevřít diskusi na následující témata: jak zpřístupňovat a popularizovat psychologické poznatky v hromadné výuce, inovace a zkušenosti s výukou, jaké cíle a metody má mít výuka uživatelů psychologických poznatků, jak přiblížit studentům výsledky psychologického výzkumu a aplikace psychologické diagnostiky ve výuce, interdisciplinární spolupráce i další nová témata ve výuce psychologie.

Anglicky

Second annual one-day international conference was intended for college psychology teachers (not only) from the faculties of education. Its aim was to open discussion on the following topics: how to access and popularize psychological knowledge in public education, innovation and experience in teaching, what goals and methods of teaching are appropriate for users of psychological knowledge, how to bring students to the results of psychological research and application of psychological diagnosis in education, interdisciplinary collaboration and other new issues in the teaching of psychology.