VÍTKOVÁ, Marie a Jana KYZLINKOVA. Specifika v přípravě na státní maturitní zkoušku žáků s tělesným postižením. In Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. ISBN 978-80-7315-231-4. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Specifika v přípravě na státní maturitní zkoušku žáků s tělesným postižením
Název česky Specifika v přípravě na státní maturitní zkoušku žáků s tělesným postižením
Název anglicky Specifics in Preparation for State School Leaving Exams of Students with Physical Impairments
Autoři VÍTKOVÁ, Marie a Jana KYZLINKOVA.
Vydání Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-231-4
Klíčová slova česky žák s e speciálními vzdělávacími potřebami; žák s tělesným postižením; státní maturitní zkouška
Klíčová slova anglicky student with special educational needs; student with physical disabilities; state school leaving exam
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., učo 1615. Změněno: 24. 2. 2013 10:08.
Anotace
Ve školním roce 2010/2011 se poprvé realizovaly státní maturitní zkoušky. Zkoušky dlouho připravované měly zaručit stejnou úroveň znalostí ve vybraných předmětech jak u žáků gymnázií, tak žáků odborných škol, jak u žáků intaktních, tak i žáků se zdravotním postižením. Článek se zabývá analýzou podmínek pro realizaci státní maturitní zkoušky u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, konkrétně s tělesným postižením, jejich úspěšností i slabými stránkami u sledovaného okruhu žáků.
Anotace anglicky
In the school year 2010/2011 the state school leaving exams were organized for the first time. The exams were supposed to ensure the same level of knowledge in selected subject for students of all types of secondary schools, vocational colleges. It applied to both students with and without disabilities. The article analyses the conditions for realization of state school leaving exams for students with special educational needs, namely physical disabilities, their results and weak and strong sites of these selected students.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 16:14