ČERNÝ, Michal. Marketing ve vědě?!. Online. Inflow : information journal [online]. Brno, 2013, roč. 6, č. 1. ISSN 1802-9736. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing ve vědě?!
Název česky Marketing ve vědě?!
Název anglicky Marketing in science?!
Autoři ČERNÝ, Michal
Vydání Inflow : information journal [online], Brno, 2013, 1802-9736.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky marketing; marketing vědy
Klíčová slova anglicky marketing; marketing in science
Změnil Změnil: RNDr. Michal Černý, Ph.D., učo 268947. Změněno: 1. 2. 2013 14:03.
Anotace
Autor se v článku zamýšlí nad tím, jak vlastně došlo k tomu, že bylo třeba začít uvažovat o marketingu ve vědě, o "prodeji" vědy a její užitečnosti směrem k většinové společnosti. Na příkladu slavného CERNu uvádí, jaké jsou konkrétní možnosti a příležitosti, které popularizátoři a marketéři vědy mají.
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 12:40