2012
Approaches and instruments for analysing instructional quality
JANÍK, Tomáš, Karolína PEŠKOVÁ, Tomáš JANKO a Milan KUBIATKOZákladní údaje
Originální název
Approaches and instruments for analysing instructional quality
Název česky
Přístupy a nástroje k analyzování kvality výuky
Autoři
JANÍK, Tomáš, Karolína PEŠKOVÁ, Tomáš JANKO a Milan KUBIATKO
Vydání
Emotions in school and instruction, Friedrich-Schiller Universität Jena, 2012
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
analyzování kvality výuky; nástroje; přístupy
Klíčová slova anglicky
analysing instructional quality; instruments; approaches
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 5. 3. 2013 14:48, Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D.
V originále
The paper deals with approaches and instruments for analysing instructional quality in foreign research, which serves as theoretical and methodological background of the student project SKOLA 2012. Emphasis is put on the description of methodology of the research.
Česky
Prezentace představuje zahraniční výzkumy (různé přístupy a nástroje) zaměřené na kvalitu výuky a poskytuje tak teoretická a metodologická východiska k studentskému projektu SKOLA 2012. Důraz je kladen na popis metodologie těchto výzkumů.
Návaznosti
MUNI/A/0883/2011, interní kód MU |
|