k 2012

Approaches and instruments for analysing instructional quality

JANÍK, Tomáš, Karolína PEŠKOVÁ, Tomáš JANKO a Milan KUBIATKO

Základní údaje

Originální název

Approaches and instruments for analysing instructional quality

Název česky

Přístupy a nástroje k analyzování kvality výuky

Autoři

JANÍK, Tomáš, Karolína PEŠKOVÁ, Tomáš JANKO a Milan KUBIATKO

Vydání

Emotions in school and instruction, Friedrich-Schiller Universität Jena, 2012

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

analyzování kvality výuky; nástroje; přístupy

Klíčová slova anglicky

analysing instructional quality; instruments; approaches

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 5. 3. 2013 14:48, Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D.

Anotace

V originále

The paper deals with approaches and instruments for analysing instructional quality in foreign research, which serves as theoretical and methodological background of the student project SKOLA 2012. Emphasis is put on the description of methodology of the research.

Česky

Prezentace představuje zahraniční výzkumy (různé přístupy a nástroje) zaměřené na kvalitu výuky a poskytuje tak teoretická a metodologická východiska k studentskému projektu SKOLA 2012. Důraz je kladen na popis metodologie těchto výzkumů.

Návaznosti

MUNI/A/0883/2011, interní kód MU
Název: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (Akronym: SKOLA 2012)
Investor: Masarykova univerzita, Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty