MINAŘÍKOVÁ, Eva, Karolína PEŠKOVÁ a Tomáš JANÍK. Lernen aus Unterrichtsvideo: Entwicklung einer videobasierten Lernumgebung und Ergebnisse einer Pilotstudie. In Lernen in der/für die Praxis durch Forschung, Pädagogische Hochschule Oberösterreich, Linz. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Lernen aus Unterrichtsvideo: Entwicklung einer videobasierten Lernumgebung und Ergebnisse einer Pilotstudie
Autoři MINAŘÍKOVÁ, Eva, Karolína PEŠKOVÁ a Tomáš JANÍK.
Vydání Lernen in der/für die Praxis durch Forschung, Pädagogische Hochschule Oberösterreich, Linz, 2012.
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky video; výuka; učení; výsledky pilotáže
Klíčová slova anglicky video; instruction; learning; results of a pilot study
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Změněno: 5. 3. 2013 14:49.
Anotace
Diese Präsentation stellte die Ergebnisse der Pilotenstudie des Dissertationsprojekt eine der Authoren fokussiert auf professional vision der Lehrer vor.
Anotace česky
Prezentace představila výsledky pilotního výzkumu disertačního projektu jedné z autorek na téma profesní vidění učitelů.
Anotace anglicky
The presentation introduced the results of the pilot study conducted as a part of the dissertation research of one of the authors that focuses on professional vision of teachers.
Návaznosti
MUNI/A/0883/2011, interní kód MUNázev: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (Akronym: SKOLA 2012)
Investor: Masarykova univerzita, Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 09:47