2012
Online discussions in EFL courses : From preparation to assessment
TŮMA, FrantišekZákladní údaje
Originální název
Online discussions in EFL courses : From preparation to assessment
Název česky
Online diskusní úkoly v kurzech angličtiny jako cizího jazyka: od přípravy k hodnocení
Autoři
TŮMA, František (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Ideas that work 2012, 2012
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00074659
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
diskusní úkol; e-learning; blended learning; psaní; angličtina jako cizí jazyk
Klíčová slova anglicky
discussion task; e-learning; blended learning; writing; English as a foreign language
Změněno: 12. 4. 2015 11:38, doc. Mgr. František Tůma, Ph.D.
V originále
The presentation introduces a way of using online discussions in EFL university courses for pre-intermediate students. First are introduced selected crucial aspects of the preparation of online discussions, including student grouping and task specifications. Second is described the realization of a discussion task. Third are presented selected ways of student assessment. The presentation is concluded with a brief summary of the results obtained in a research project.
Česky
Příspěvek seznamuje posluchače s jedním z možných způsobů, jak použít online diskusi při výuce angličtiny na mírně pokročilé úrovni. V příspěvku se zaměřujeme především na metodické aspekty spojené s přípravou online diskuse, zejména na rozdělení studentů do skupin a specifikaci úkolu; dále se věnujeme samotné realizaci diskusního úkolu z hlediska učitele. Poté uvádíme možnosti, jak zapojení studentů do diskuse hodnotit a jak dále pracovat texty studentů. V závěru stručně uvádíme vybrané výsledky souvisejícího výzkumu.
Návaznosti
EE2.3.30.0009, projekt VaV |
|