k 2012

Online discussions in EFL courses : From preparation to assessment

TŮMA, František

Základní údaje

Originální název

Online discussions in EFL courses : From preparation to assessment

Název česky

Online diskusní úkoly v kurzech angličtiny jako cizího jazyka: od přípravy k hodnocení

Autoři

TŮMA, František (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Ideas that work 2012, 2012

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00074659

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

diskusní úkol; e-learning; blended learning; psaní; angličtina jako cizí jazyk

Klíčová slova anglicky

discussion task; e-learning; blended learning; writing; English as a foreign language
Změněno: 12. 4. 2015 11:38, doc. Mgr. František Tůma, Ph.D.

Anotace

V originále

The presentation introduces a way of using online discussions in EFL university courses for pre-intermediate students. First are introduced selected crucial aspects of the preparation of online discussions, including student grouping and task specifications. Second is described the realization of a discussion task. Third are presented selected ways of student assessment. The presentation is concluded with a brief summary of the results obtained in a research project.

Česky

Příspěvek seznamuje posluchače s jedním z možných způsobů, jak použít online diskusi při výuce angličtiny na mírně pokročilé úrovni. V příspěvku se zaměřujeme především na metodické aspekty spojené s přípravou online diskuse, zejména na rozdělení studentů do skupin a specifikaci úkolu; dále se věnujeme samotné realizaci diskusního úkolu z hlediska učitele. Poté uvádíme možnosti, jak zapojení studentů do diskuse hodnotit a jak dále pracovat texty studentů. V závěru stručně uvádíme vybrané výsledky souvisejícího výzkumu.

Návaznosti

EE2.3.30.0009, projekt VaV
Název: Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci