VÁLEK, Jan a Petr SLÁDEK. Web based dynamic modeling in school physics. In Proceedings of 14th International Conference on Interactive Collaborative Learning (Proceedings of the ICL2011). 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Web based dynamic modeling in school physics
Název česky Dynamické modelování na webu ve školské fyzice
Autoři VÁLEK, Jan a Petr SLÁDEK.
Vydání Proceedings of 14th International Conference on Interactive Collaborative Learning (Proceedings of the ICL2011), 2011.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Interactive Conference on Computer Aided Learning
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky dynamické modelování; web; fyzikální model; graf
Klíčová slova anglicky dynamic modeling; web; physical model; graph
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: PhDr. Jan Válek, Ph.D., učo 166133. Změněno: 9. 10. 2023 12:17.
Anotace
The contribution presents web based dynamic modeling in school physics developed by means of Hypertext Preprocessor PHP. By this approach we enable to understand various physical phenomena to students and at the same time to demonstrate the power of the dynamic modeling that is used mainly in technology and science. Dynamic modeling can be used to present to pupils results of examples they would not able to analytically calculate themselves. The creation models were initiated research focused on cross-curricular links in the FEP / SEP for school. That is why dynamic modeling is seen as a cross-curricular link of selected objects.
Anotace česky
Příspěvek prezentuje webové dynamické modelování ve školské fyzice vyvinuté pomocí PHP Hypertext Preprocessor. Tímto přístupem umožňujeme porozumět různým fyzikálním jevům pro studenty a současně demonstrovat sílu dynamického modelování, které se používá hlavně v oblasti technologií a vědy. Dynamickým modelováním lze představit žákům výsledky příkladů, které by nebyli schopní sami analyticky vypočítat. Vytvoření modelů bylo inicializováno výzkumem zaměřeným na mezipředmětové vazby v RVP/ŠVP pro ZŠ. Právě proto je dynamické modelování chápáno jako mezipředmětová vazba vybraných předmětů.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 02:17