BEDNÁROVÁ, Renáta, Jan VÁLEK a Petr SLÁDEK. Graphs and Dynamic Modeling as a Motivating Tool in Teaching Physics. Online. In International Conference on Education & Educational Psychology. 2012. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.12.133. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Graphs and Dynamic Modeling as a Motivating Tool in Teaching Physics
Název česky Grafy a dynamické modelování jako motivační nástroj ve výuce fyziky
Autoři BEDNÁROVÁ, Renáta, Jan VÁLEK a Petr SLÁDEK
Vydání International Conference on Education & Educational Psychology, 2012.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Turecko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.12.133
Klíčová slova česky dynamické modelování, graf, ICT vzdělávání
Klíčová slova anglicky Dynamic modeling; graph; ICT teaching
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: PhDr. Jan Válek, Ph.D., učo 166133. Změněno: 29. 8. 2023 15:17.
Anotace
The paper is focused on the use of dynamic models describing well known situation presented on the graph. Our study is based on observation of students during the teaching physics at secondary schools. Our findings show that this combined approach of teaching awake a deeper interest. This approach can substitute the lack of mathematical apparatus needed to solve the studied problems. Moreover, the student's independent analytical and logical thinking is strengthened especially by detection of physical fundaments of processes and phenomena that students know from everyday life.
Anotace česky
Příspěvek je zaměřen na použití dynamických modelů popisující známé situace převedené do grafu. Naše studie je založena na pozorování studentů během výuky fyziky na středních školách. Naše výsledky ukazují, že takto kombinovaný přístup výuky prohlubuje zájem o poznávání svého okolí. Tento přístup může nahradit nedostatek matematického aparátu potřebného k řešení studované problematiky. Navíc je nezávisle na studentově analytickém a logickém myšlení posíleno zjišťování fyzikálních základů procesů a jevů, které studenti znají z každodenního života.
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 16:03