2009
Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ
PTÁČEK, PetrZákladní údaje
Originální název
Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ
Název česky
Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ
Název anglicky
Strategy of Positive Classification as a Motivational Instrument for Chemical Calculations Education at a Primary School
Autoři
Vydání
XXVII. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu, 2009
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Motivace; Kooperativní učení; Aktivní učení; Matematická gramotnost
Klíčová slova anglicky
Motivation; Cooperative teaching; Active teaching; Mathematical literacy
Změněno: 27. 3. 2013 17:46, Mgr. Petr Ptáček, Ph.D.
V originále
V prezentaci jsem představil metodu motivačního hodnocení jako užitečnou pomůcku při výuce chemických výpočtů na ZŠ a výsledky výzkumu vlivu aplikace metody pozitivního hodnocení na motivaci žáků při výuce chemických výpočtů na základní škole.
Anglicky
In the presentation, I introduced a method of evaluation as a useful motivational tool for teaching chemical calculations at the primary school. In the presentation, I presented the results of research on the influence application methods of positive reviews on the motivation of pupils for chemical calculations in elementary school.