k 2009

Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ

PTÁČEK, Petr

Základní údaje

Originální název

Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ

Název česky

Strategie pozitivního hodnocení jako motivační nástroj při výuce chemických výpočtů na ZŠ

Název anglicky

Strategy of Positive Classification as a Motivational Instrument for Chemical Calculations Education at a Primary School

Autoři

Vydání

XXVII. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu, 2009

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Motivace; Kooperativní učení; Aktivní učení; Matematická gramotnost

Klíčová slova anglicky

Motivation; Cooperative teaching; Active teaching; Mathematical literacy
Změněno: 27. 3. 2013 17:46, Mgr. Petr Ptáček, Ph.D.

Anotace

V originále

V prezentaci jsem představil metodu motivačního hodnocení jako užitečnou pomůcku při výuce chemických výpočtů na ZŠ a výsledky výzkumu vlivu aplikace metody pozitivního hodnocení na motivaci žáků při výuce chemických výpočtů na základní škole.

Anglicky

In the presentation, I introduced a method of evaluation as a useful motivational tool for teaching chemical calculations at the primary school. In the presentation, I presented the results of research on the influence application methods of positive reviews on the motivation of pupils for chemical calculations in elementary school.