HLOUŠKOVÁ, Lenka, Veronika OPLOCKÁ a Michaela VACKOVÁ. Zkušenostně reflektivní učení v řízených praxích v rámci oboru Sociální pedagogika a poradenství na FF MU. In Zkušenost – reflexe – učení: konference Akademického centra osobnostního rozvoje, Brno, 5.-6. března 2013. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zkušenostně reflektivní učení v řízených praxích v rámci oboru Sociální pedagogika a poradenství na FF MU
Název česky Zkušenostně reflektivní učení v řízených praxích v rámci oboru Sociální pedagogika a poradenství na FF MU
Název anglicky The Experiential learning in a controlled reflective practices within social pedagogy and counseling at the Faculty of Arts
Autoři HLOUŠKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí), Veronika OPLOCKÁ (203 Česká republika, domácí) a Michaela VACKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Zkušenost – reflexe – učení: konference Akademického centra osobnostního rozvoje, Brno, 5.-6. března 2013, 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00067986
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky etické dilema; etický problém; profesní etika; poradce; reflektivní učení
Klíčová slova anglicky ethical dilemma; ethical problem; ethics; counselor; reflective learning
Štítky rivok, RIVZ
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Veronika Šimková, učo 215591. Změněno: 16. 4. 2014 15:01.
Anotace
Příspěvek bude věnován otázce, jak jsou studenti bakalářského stupně studia oboru Sociální pedagogika a poradenství na FF MU vedeni k reflexi konkrétních aspektů pedagogické práce, sociální práce a poradenské práce v průběhu jednotlivých odborných praxí. Na příkladu jedné odborné praxe - praxe v poradenských zařízeních, ukážeme podrobněji, jakými způsoby jsou studenti podporováni v reflexi etických aspektů poradenské práce (etických dilemat či etických problémů u vybraných poradců) a co konkrétně studenti reflektují.
Anotace anglicky
The contribution will be devoted to the question of how the students bachelor degree in Social Pedagogy and advice to MU FF led to reflection on the concrete aspects of pedagogical work, social work and counseling work during individual professional practice. The example of a professional practice - practice in counseling centers, we will show in more detail the ways in which students are encouraged to reflect on the ethical aspects of counseling work (ethical dilemmas and ethical issues in selected advisers), and specifically what students reflect.
Návaznosti
MUNI/A/0765/2012, interní kód MUNázev: Celoživotní učení v institucionálních souvislostech
Investor: Masarykova univerzita, Celoživotní učení v institucionálních souvislostech, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 18. 9. 2024 23:09