BLAŽKOVÁ, Růžena. Dyskalkulie III.Vliv dyskalkulie na profesní zařazení jedinců v dospělosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012. 116 s. Spisy Pedagogické fakulty, svazek č. 160. ISBN 978-80-210-6142-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dyskalkulie III.Vliv dyskalkulie na profesní zařazení jedinců v dospělosti
Název anglicky Dyscalculia III. The role of dyscalculia to professional assessment of persons during their adulthood
Autoři BLAŽKOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, 116 s. Spisy Pedagogické fakulty, svazek č. 160, 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00064651
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6142-2
Klíčová slova česky dyskalkulie; profesní zařazení; matematická gramotnost; finanční gramotnost
Klíčová slova anglicky dyscalculia; profesoinal assessment; mathematical literacy; financial literacy
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 21. 5. 2013 13:03.
Anotace
Specifické poruchy učení jsou předmětem neustálé pozornosti speciálních pedagogů, učitelů i rodičovské veřejnosti. Uvádíme výsledky dvou výzkumných šetření, ve kterých sledujeme vztah respondentů k matematice a případové studie, ve kterých jsme zkoumali, jak dyskalkuliue ovlivnila výběr profese a jak je ovlivňuje v běžném životě. Dále uvádíme možnosti, jak rozvíjet matematickou a finanční gramotnost osob s dyskalkulií.
Anotace anglicky
Specific learning disabilities have been the focus of attention of special educators, teachers and parents. We present results od research, the quantitative research survey was focused on respondents relationship ro mathematics, qualitative research present to find out how the dyscalculia affected their vocational selection and huw it influences their everyday life. There are present the basic notions of mathematical literacy and financial literacy and examples of certain impediments that can disadvantage persons with dyscalculia.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Výzkumné záměry
VytisknoutZobrazeno: 23. 9. 2020 01:54