k 2013

Úloha reflexe v procesu zrání mentora

CHALOUPKOVÁ, Lucie

Základní údaje

Originální název

Úloha reflexe v procesu zrání mentora

Název česky

Úloha reflexe v procesu zrání mentora

Název anglicky

The role of reflection in the process maturation of mentor

Autoři

CHALOUPKOVÁ, Lucie (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Zkušenost – reflexe – učení: konference Akademického centra osobnostního rozvoje, Brno, 5.-6. března 2013, 2013

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/13:00068359

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

mentor; reflexe

Klíčová slova anglicky

mentor; reflection

Štítky

Změněno: 12. 4. 2014 17:48, Mgr. Zdeňka Mácková

Anotace

V originále

Příspěvek pojednává o podobě, možnostech a nástrahách reflexe v procesu dalšího vzdělávání mentorů, respektive jejich zrání v mentorské roli. Jde o mentory, kteří se zabývají mentorováním učitelů na základní škole. Mentoring je zde pojímán jako proces dalšího vzdělávání učitelů vedoucí ke zvyšování kvality pedagogické práce.

Anglicky

The paper describes the form, the possibilities and pitfalls of reflection in the process of further education mentors, or their maturation of in the mentoring role. It is the mentors who mentors teacher at the primary school. Mentoring is here understood as a process of continuing education of teachers leading to an increase in the quality of educational work.

Návaznosti

MUNI/21/CHA/2012, interní kód MU
Název: Realizace případové studie procesů mentoringu učitelů na vybrané základní škole
Investor: Masarykova univerzita, Realizace případové studie procesů mentoringu učitelů na vybrané základní škole