JANÍK, Tomáš a Karolína PEŠKOVÁ. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 354 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 31. ISBN 978-80-210-6132-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky
Autoři JANÍK, Tomáš a Karolína PEŠKOVÁ.
Vydání 1. vyd. Brno, 354 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 31, 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Editorství odborné knihy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
ISBN 978-80-210-6132-3
Klíčová slova česky aktéři, kurikulum, podmínky, školní vzdělávání, výzkumné nástroje
Klíčová slova anglicky school education, contexts, curriculum, participants, research instruments
Štítky Munipress
Změnil Změnila: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Změněno: 10. 2. 2014 12:20.
Anotace
V knize jsou rozpracovány teoretické rámce a výzkumné nástroje umožňující realizovat výzkum v různých oblastech školního vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy a výsledky. Po představení systematického rámce školního vzdělávání jsou v jednotlivých kapitolách řešena témata jako inkluze ve vzdělávání, klima třídy, kvalita učebnic, profesní vidění učitelů, pro-environmentální přesvědčení učitelů, postavení nadaného žáka ve třídě, žákovské portfolio a další.
Anotace anglicky
The book introduces theoretical background and research instruments for research into various areas of school education: contexts, curriculum, participants, processes and results. After introducing a systematic framework of school education, the topics dealt with in individual chapters include inclusive education, classroom climate, quality of textbooks, teachers’ professional vision, teachers’ pro-environmental beliefs, a gifted student’s position in a classroom, pupil’s portfolio etc.
VytisknoutZobrazeno: 21. 9. 2024 06:57