PEŠKOVÁ, Karolína. Die Rolle der Visualisierungen für das Lernen landeskundlicher Inhalte in gegenwärtigen DaF-Lehrwerken: Ergebnisse einer Lehrwerkanalyse und Lehrerinterviews. In Bildung und Sprachen in Europa. Education and Languages in Europe. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Die Rolle der Visualisierungen für das Lernen landeskundlicher Inhalte in gegenwärtigen DaF-Lehrwerken: Ergebnisse einer Lehrwerkanalyse und Lehrerinterviews
Název česky Role vizuálií pro výuku reálií v současných učebnicích němčiny: výsledky analýzy učebnic a rozhovorů s učiteli
Název anglicky The role of visuals for teaching culture in German textbooks: results of a textbook analysis and teacher interviews
Autoři PEŠKOVÁ, Karolína.
Vydání Bildung und Sprachen in Europa. Education and Languages in Europe, 2013.
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky vizuálie; reálie; analýza; učebnice; rozhovor; učitel
Klíčová slova anglicky visual; teaching culture; textbook; interview; teacher
Změnil Změnila: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Změněno: 25. 6. 2013 16:01.
Anotace česky
Prezentace navazuje svým obsahem na článek ve stejnojmenném sborníku a shrnuje hlavní zjištění analýzy učebnic a rozhovorů s učiteli na téma vizuálie pro výuku reálií v učebnicích němčiny.
Anotace anglicky
Following the content of the proceeding paper of the same name, the presentation summarizes the main findings of a textbook analysis and teacher interviews on the topic of visuals for teaching culture in German language textbooks.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 21:34