ŠTOURAČ, Petr, Daniel SCHWARZ, Hana HARAZIM, Ivo KŘIKAVA, Martina KOSINOVÁ a Roman ŠTOUDEK. Virtual Patient Lessons in Anaesthesia, Intensive Care and Emergency Medicine Undergraduate Teaching. In 13th IAMSE Congress. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Virtual Patient Lessons in Anaesthesia, Intensive Care and Emergency Medicine Undergraduate Teaching
Název česky Virtuální pacient v pregraduální výuce anestezie, intenzivní a urgentní medicíny
Autoři ŠTOURAČ, Petr, Daniel SCHWARZ, Hana HARAZIM, Ivo KŘIKAVA, Martina KOSINOVÁ a Roman ŠTOUDEK.
Vydání 13th IAMSE Congress, 2013.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 30000 3. Medical and Health Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Lékařská fakulta
Klíčová slova česky virtuální pacient; e-learning; akutní medicína
Klíčová slova anglicky virtual patient; e-learning; acute medicine
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: prof. MUDr. Petr Štourač, Ph.D., MBA, FESAIC, učo 203027. Změněno: 22. 8. 2013 21:01.
Anotace
Anaesthesia, Intensive Care and Emergency Medicine training is mostly focused on postgraduate students in Europe. However, the undergraduate students are exposed to many acute medical issues during their clinical education as well. Lessons using virtual patients are useful in teaching how to behave in accurately simulated situations without hurting a real patient. We want to introduce options and possibilities of our original platform for authoring and using virtual patients.
Anotace česky
Výuka anestezie, intenzivní péče a urgentní medicíny je zaměřena především na postgraduální studenty. Výuka pomocí virtuálních pacientů je ve výuce užitečná při nácviku, jak se chovat v simulovaných situacích správně bez nepříznivých dopadů na skutečného pacienta. Chceme představit možnosti naší původní platformy pro vytváření a práci s virtuálními pacienty.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 01:13