TRNKOVÁ, Kateřina a Dana KNOTOVÁ. Koncept komunitních škol a málotřídky - inspirace nebo realita? Komenský: odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, roč. 137, č. 4, s. 23-27. ISSN 0323-0449. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Koncept komunitních škol a málotřídky - inspirace nebo realita?
Název česky Koncept komunitních škol a málotřídky - inspirace nebo realita?
Název anglicky Concept of community schools and small schools - inspiration or reality?
Autoři TRNKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) a Dana KNOTOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Komenský: odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2013, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00066302
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky koncept komunitních škol; málotřídní školy
Klíčová slova anglicky concept of community school; small schools
Štítky rivok, RIVZ
Změnil Změnila: Mgr. Zdeňka Mácková, učo 2295. Změněno: 9. 4. 2014 11:02.
Anotace
Koncept komunitních škol a jeho možnosti uplatnění v činnosti českých málotřídních škol.
Anotace anglicky
Concept of community schools and its application potential in operation of Czech small schools.
Návaznosti
GA406/07/0806, projekt VaVNázev: Málotřídní školy v České republice: analýza současného stavu a potenciálů jejich rozvoje
Investor: Grantová agentura ČR, Málotřídní školy v České republice: analýza současného stavu a potenciálů jejich rozvoje
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 11:15