J 2013

Koncept komunitních škol a málotřídky - inspirace nebo realita?

TRNKOVÁ, Kateřina a Dana KNOTOVÁ

Základní údaje

Originální název

Koncept komunitních škol a málotřídky - inspirace nebo realita?

Název česky

Koncept komunitních škol a málotřídky - inspirace nebo realita?

Název anglicky

Concept of community schools and small schools - inspiration or reality?

Autoři

TRNKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) a Dana KNOTOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Komenský: odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2013, 0323-0449

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/13:00066302

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

koncept komunitních škol; málotřídní školy

Klíčová slova anglicky

concept of community school; small schools

Štítky

Změněno: 9. 4. 2014 11:02, Mgr. Zdeňka Mácková

Anotace

V originále

Koncept komunitních škol a jeho možnosti uplatnění v činnosti českých málotřídních škol.

Anglicky

Concept of community schools and its application potential in operation of Czech small schools.

Návaznosti

GA406/07/0806, projekt VaV
Název: Málotřídní školy v České republice: analýza současného stavu a potenciálů jejich rozvoje
Investor: Grantová agentura ČR, Málotřídní školy v České republice: analýza současného stavu a potenciálů jejich rozvoje