ŠVAŘÍČEK, Roman a Milan POL. O hledání začátku a nalézání nejednoznačnosti. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 5-9. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2013-2-3-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název O hledání začátku a nalézání nejednoznačnosti
Název anglicky On looking for a beginning and founding a ambiguity
Autoři ŠVAŘÍČEK, Roman (203 Česká republika, garant, domácí) a Milan POL (203 Česká republika, domácí).
Vydání Brno, od s. 5-9, 5 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Full text Digitální knihovna FF
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00069201
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISSN 1803-7437
Doi http://dx.doi.org/10.5817/SP2013-2-3-1
Klíčová slova anglicky educational research; good and evil in education
Štítky rivok, RIVZ
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D., učo 12302. Změněno: 17. 4. 2014 21:51.
Anotace
Cílem monotematického čísla Dobro a zlo ve výchově bylo v prvé řadě pozastavit se u základních otázek výchovy a ve druhé řadě otevřít prostor polemickým příspěvkům, které z různých úhlů pohledu zkoumají výchovu a vzdělávání. Výzva pro autory byla záměrně široce koncipována, abychom na prostoru dvojčísla mohli pokrýt tři roviny uvažování o morálních otázkách výchovy a vzdělávání: subjektivní, objektivní a transcendentní rovinu. Do redakce přišlo nezvykle velké množství příspěvků, ze kterých jsme nakonec vybrali osm.
Anotace anglicky
The aim of monothematic issue titled Good and Evil in education was primarily to investigate the fundamental questions of education and to open a space for polemical contributions that the different perspectives concerning education and training. The call for papers for the authors was deliberately broadly conceived, to the double issue of space to cover three levels of thinking about the moral issues of education: subjective, objective and transcendent level.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 14:00