POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ, Petr NOVOTNÝ a Martin SEDLÁČEK. Organizational learning in Czech schools explored. In Asku, Mualla; Sabanci, Ali; Aksu, Türkan. Educational leaders as change agents: meeting an uncertain future: proceedings of the 21th Annual Conference of the European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management (ENIRDELM), Antalya, Turkey, 27th - 29th September 2012. Ankara: Akdeniz University, Faculty of Education, 2013, s. 187-197. ISBN 978-605-4483-15-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Organizational learning in Czech schools explored
Název česky Zkoumání organizačního učení v českých školách
Autoři POL, Milan (203 Česká republika, garant, domácí), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, domácí), Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí) a Martin SEDLÁČEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání Ankara, Educational leaders as change agents: meeting an uncertain future: proceedings of the 21th Annual Conference of the European Network for Improving Research and Development in Educational Leadership and Management (ENIRDELM), Antalya, Turkey, 27th - 29th September 2012, od s. 187-197, 11 s. 2013.
Nakladatel Akdeniz University, Faculty of Education
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Turecko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00066363
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-605-4483-15-0
UT WoS 000330144300014
Klíčová slova česky škola; organizační učení; řízení a vedení školy
Klíčová slova anglicky school; organizational learning; management; leadership
Štítky rivok, RIVZ
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 24. 4. 2015 08:36.
Anotace
The text presents an advanced stage of processes of organizational learning in schools and their leadership, which is an empirical research funded by the Czech Science Foundation. The aim of the research is to find answers to questions of how organizational learning in schools is persued, what is specific about organizational learning in schools, and how it is managed and led. The text focuses on the metodological procedure from the qualitative stage of the survey to the quantitative as a crucial phase of the research, showing its logic and some of its difficulties.
Anotace česky
V příspěvku autoři prezentují dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na procesy organizačního učení a jejich vedení ve školách. Cílem výzkumu je nalézt odpovědi na otázky, které se týkají průběhu organizačního učení ve školách, jeho specifik a také toho, jak jsou procesy organizačního učení vedeny a řízeny. Autoři se zaměřují na metodologické postupy, poukazují na logickou návaznost kvalitativní a kvantitativní fáze výzkumu.
Návaznosti
GAP407/10/1197, projekt VaVNázev: Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole
Investor: Grantová agentura ČR, Procesy organizačního učení a jejich vedení ve škole
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 12:40