ERČULJ, Justina, Andrej SAVARIN, Eric VERBIEST, Paul MAHIEU, Kristina MALMBERG, Torbjörn HORTLUND, Milan POL, Bohumíra LAZAROVÁ, Signe NEIMANE a Agnis GLEIZUPS. Developing leadership capacity for data-informed school improvement. In ENIRDELM 2013. Educational leadership: bridging the gap(s) between theory and practice: Portorož, Slovenia, 19.-21. September. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Developing leadership capacity for data-informed school improvement
Název česky Rozvoj kompetencí vedení pro zkvalitňování práce škol na základě dat
Autoři ERČULJ, Justina (705 Slovinsko), Andrej SAVARIN (705 Slovinsko), Eric VERBIEST (528 Nizozemské království), Paul MAHIEU (56 Belgie), Kristina MALMBERG (752 Švédsko), Torbjörn HORTLUND (752 Švédsko), Milan POL (203 Česká republika, garant, domácí), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, domácí), Signe NEIMANE (428 Lotyšsko) a Agnis GLEIZUPS (428 Lotyšsko).
Vydání ENIRDELM 2013. Educational leadership: bridging the gap(s) between theory and practice: Portorož, Slovenia, 19.-21. September, 2013.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovinsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00069414
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky vedení škol; rozvoj škol; data o školách
Klíčová slova anglicky school leadership; school management; data in schools
Štítky rivok, RIVZ
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 15. 4. 2014 10:28.
Anotace
The workshop is devoted to the presentation of the DELECA project. The aim is to present the objectives of the Tempus project and its first results - conceptual framework focused of data-based development, baseline study and proposal of the study moduls for headteachers.
Anotace česky
Workshop byl věnován představení projektu Deleca. Autoři představili hlavní cíle a první výsledky projektu - teoretický rámec pro vedení škol založené na datech (důkazech), východiskovou studii o vzdělávání ředitelů škol v zúčastněných zemích, návrh modulů pro vzdělávání ředitelů škol.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 09:55