TRNKOVÁ, Kateřina a Silvie KUČEROVÁ. Rural Schools Spatial Development in Czechia? Parallel, Phase Delay or Alternative to the West? In Rural Schools Research through Europe, Prague (Czechia), June 28–29, 2013. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rural Schools Spatial Development in Czechia? Parallel, Phase Delay or Alternative to the West?
Název česky Územní vývoj venkovských škol v Česku: Paralelní, zpožděný nebo alternativní vůči západu?
Autoři TRNKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, domácí) a Silvie KUČEROVÁ (203 Česká republika, garant).
Vydání Rural Schools Research through Europe, Prague (Czechia), June 28–29, 2013, 2013.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00069600
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky venkovské školy, územní vývoj
Klíčová slova anglicky rural schools; spatial development
Štítky rivok, RIVZ, rural education, spatial development
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D., učo 8942. Změněno: 16. 4. 2014 21:15.
Anotace
Paper discuss causes and character of changes of rural elementary schools pattern in Europe. To identify similarities and differences in the development, especially from perspective of: time, space, educational policy, pedagogy, public administration.
Anotace česky
Cílem příspěvku je diskutovat příčiny a charakter změn a vzorců sítě venkovských základních škol v Evropě a identifikovat podobnosti a rozdíly tohoto vývoje z perspektivy: času, prostoru, vzdělávací politiky a správy, pedagogiky.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 02:24