2013
Učíme psychologii 2013
ŘEHULKA, Evžen, Jan MAREŠ a Tereza ŠKUBALOVÁZákladní údaje
Originální název
Učíme psychologii 2013
Název anglicky
Teaching psychology 2013
Autoři
ŘEHULKA, Evžen (203 Česká republika, domácí), Jan MAREŠ (203 Česká republika, domácí) a Tereza ŠKUBALOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
2013
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání konference
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00070052
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
výuka psychologie; etické aspekty výuky psychologie; inovativní metody při výuce psychologie; metodologie a statistika při výuce psychologie; evropská spolupráce při výuce psychologie;
Klíčová slova anglicky
teaching of psychology; ethical aspects of psychology teaching; innovative methods in psychology teaching; methodology and psychometry in psychology teaching; European cooperation in psychology teaching;
Změněno: 29. 11. 2013 12:27, Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
V originále
Jednodenní konference s mezinárodní účastí určená vysokoškolským učitelům psychologie (nejen) z pedagogických fakult. Jejím cílem bylo otevřít diskusi na následující témata: jak zpřístupňovat a popularizovat psychologické poznatky v hromadné výuce, inovace a zkušenosti s výukou, jaké cíle a metody má mít výuka uživatelů psychologických poznatků, jak přiblížit studentům výsledky psychologického výzkumu a aplikace psychologické diagnostiky ve výuce, interdisciplinární spolupráce i další nová témata ve výuce psychologie.
Anglicky
One-day international conference was intended for college psychology teachers (not only) from the faculties of education. Its aim was to open discussion on the following topics: how to access and popularize psychological knowledge in public education, innovation and experience in teaching, what goals and methods of teaching are appropriate for users of psychological knowledge, how to bring students to the results of psychological research and application of psychological diagnosis in education, interdisciplinary collaboration and other new issues in the teaching of psychology.