KORTANOVÁ, Marie. Tvůrčí psaní jako nástroj výuky genderové problematiky. In Kolokvium Tvůrčí psaní a textová kompetence. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Tvůrčí psaní jako nástroj výuky genderové problematiky
Název anglicky Creative Writing and Gender Studies – Tool of Education
Autoři KORTANOVÁ, Marie.
Vydání Kolokvium Tvůrčí psaní a textová kompetence, 2013.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky Creative Writing; Gender Studies; František Drtikol; Czech Literature
Změnil Změnila: doc. Mgr. Zuzana Urválková, Ph.D., učo 6750. Změněno: 1. 12. 2016 09:02.
Anotace
Prezentace ve zkratce představila postupy, jakými lze přistupovat k výuce české literatury v perspektivě genderu. Cílem prezentace bylo odhalit zajímavé scénáře a postupy kreativního psaní.
Anotace anglicky
Short presentation offered practical results how to teach Czech literature in perspective of Gender Studies. The conclusion of this presentation is founded upon interesting principles of creative writing.
VytisknoutZobrazeno: 11. 10. 2024 22:33