BARTOŇOVÁ, Miroslava. Strategie ve výuce žáků se specifickými poruchami učení se zaměřením na kognitivní styly učení. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s. 199-206. ISBN 978-80-7315-246-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strategie ve výuce žáků se specifickými poruchami učení se zaměřením na kognitivní styly učení
Název anglicky Strategies for Teaching Students with Specific Learning Difficulties Focused on Cognitive Learning Styles
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII, od s. 199-206, 8 s. 2013.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00071102
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-246-8
Klíčová slova česky žák se specifickou poruchou učení; vzdělávání; strategie; styly učení; intervence
Klíčová slova anglicky student with specific learning difficulty; education; strategies; learning styles; intervention
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 27. 3. 2014 10:13.
Anotace
V kapitole se zamýšlíme nad tím, jak styly učení ovlivňují výuku žáka se specifickými poruchami učení. Pedagog jako odborník by měl umět poradit žákům, jejich rodičům, jak se připravovat na výuku, pomoci žákovi najít jeho učební styl. Styly učení jsou nástrojem, který studenti mohou použít ve školním vyučování nebo v jiných situacích. Jedním z více užívaných modelů stylů učení je model intervence. V kapitole prezentujeme výzkumné šetření
Anotace anglicky
In this chapter we reflect on the influence of learning styles on teaching students with specific learning difficulties. The teacher as an expert should be able to advise students, their parents, how to prepare for lessons, help the student find their learning style. Learning styles are a tool that students can use in school or in other situations. One of the more frequently used models of learning styles is the intervention model.In the chapter we present research work.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 14:49