Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1159546, author = {Bartoňová, Miroslava}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII}, edition = {1.}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {student with specific learning difficulty; education; strategies; learning styles; intervention}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-246-8}, pages = {199-206}, publisher = {Paido}, title = {Strategie ve výuce žáků se specifickými poruchami učení se zaměřením na kognitivní styly učení}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1159546 AU - Bartoňová, Miroslava PY - 2013 TI - Strategie ve výuce žáků se specifickými poruchami učení se zaměřením na kognitivní styly učení VL - Neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152468 KW - student with specific learning difficulty KW - education KW - strategies KW - learning styles KW - intervention N2 - V kapitole se zamýšlíme nad tím, jak styly učení ovlivňují výuku žáka se specifickými poruchami učení. Pedagog jako odborník by měl umět poradit žákům, jejich rodičům, jak se připravovat na výuku, pomoci žákovi najít jeho učební styl. Styly učení jsou nástrojem, který studenti mohou použít ve školním vyučování nebo v jiných situacích. Jedním z více užívaných modelů stylů učení je model intervence. V kapitole prezentujeme výzkumné šetření ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. Strategie ve výuce žáků se specifickými poruchami učení se zaměřením na kognitivní styly učení. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII}. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s.~199-206. ISBN~978-80-7315-246-8.
|