TRNKOVÁ, Kateřina. Přechod mezi prvním a druhým stupněm: utajený mezník? In Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 139-144. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2012-2-10.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Přechod mezi prvním a druhým stupněm: utajený mezník?
Název česky Přechod mezi prvním a druhým stupněm: utajený mezník?
Název anglicky Transition between primary and lower secondary school: hidden milestone?
Autoři TRNKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Studia paedagogica, od s. 139-144, 6 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Digitální knihovna FF
Kód RIV RIV/00216224:14210/12:00071558
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISSN 1803-7437
Doi http://dx.doi.org/10.5817/SP2012-2-10
Klíčová slova česky základní škola; přechod z prvního stupně ZŠ na druhý; recenze
Klíčová slova anglicky basic school; transition between primary and lower secondary school; review
Štítky rivok, RIVZ
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 22. 4. 2014 10:11.
Anotace
Článek je odbornou recenzí na publikaci Dva světy základní školy? Úskalí přechodu z 1. na 2. stupeň kolektivu autorů Walterová a kol.
Anotace anglicky
The paper is expert review of the book Two wolds of basic school? Difficulties of transition between primary and lower secondary school.
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 12:37