Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1162321, author = {Píšová, Michaela and Hanušová, Světlana and Kostková, Klára}, booktitle = {XXI. konference ČAPV Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti}, language = {cze}, title = {Model expertnosti učitele (v kontextu cizojazyčné výuky)}, year = {2013} }
TY - CONF ID - 1162321 AU - Píšová, Michaela - Hanušová, Světlana - Kostková, Klára PY - 2013 TI - Model expertnosti učitele (v kontextu cizojazyčné výuky) N2 - Porozumění expertnosti učitele je komplexní problém, který v současném kontextu měnících se požadavků na vzdělávání a zvyšujícího se důrazu na kvalitu ve vzdělávání nabývá na důležitosti. Příspěvek si klade za cíl představit model expertnosti učitele jako jeden z hlavních výsledků výzkumu, který byl realizován v konkrétní oborové perspektivě, na pozadí cizojazyčné výuky. Návrh modelu expertnosti vznikl na základě synergického efektu z výsledků několika dílčích výzkumných procedur, konkrétně kvantitativních i kvalitativních analýz dat získaných prostřednictvím pozorování, hloubkových rozhovorů a stimulovaného vybavování. Příspěvek bude dále doplněn a konkretizován v navazující prezentaci profilů učitelů expertů (Najvar, Janíková, Tůma). ER -
PÍŠOVÁ, Michaela, Světlana HANUŠOVÁ a Klára KOSTKOVÁ. Model expertnosti učitele (v kontextu cizojazyčné výuky). In \textit{XXI. konference ČAPV Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti}. 2013.
|