HANZLOVSKÝ, Radovan, Petr SLÁDEK a Jan VÁLEK. Exkurze-prostředek propojení a fixace teoretických znalostí s praxí v oboru Fyzika. In Ivo, Volf, Kubínová, Štěpánka, Šlégr, Jan. Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice. 1. vyd. Hradec Králové: KF PřF Univerzita Hradec Králové, 2014, s. 1-5. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1162347, author = {Hanzlovský, Radovan and Sládek, Petr and Válek, Jan}, address = {Hradec Králové}, booktitle = {Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice}, edition = {1. vyd.}, editor = {Ivo, Volf, Kubínová, Štěpánka, Šlégr, Jan}, keywords = {Educational excursion; physics; memorizing; learning}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Hradec Králové}, pages = {1-5}, publisher = {KF PřF Univerzita Hradec Králové}, title = {Exkurze-prostředek propojení a fixace teoretických znalostí s praxí v oboru Fyzika}, year = {2014} }
TY - JOUR ID - 1162347 AU - Hanzlovský, Radovan - Sládek, Petr - Válek, Jan PY - 2014 TI - Exkurze-prostředek propojení a fixace teoretických znalostí s praxí v oboru Fyzika PB - KF PřF Univerzita Hradec Králové CY - Hradec Králové KW - Educational excursion KW - physics KW - memorizing KW - learning N2 - Teoretické znalosti načerpané v předmětu Fyzika a jejich spádových předmětech je vhodné z hlediska způsobu ukládání informací v naší paměti určitým způsobem fixovat. Verifikovaným prostředkem je vhodně volená Exkurze. Exkurze svou podstatou vytváří provázaný ucelený komplex s informacemi načerpanými v teoretické výuce. Takovou informaci uvedenou do souvislostí s užitím v praxi, paměť pak lépe uchová. Význam Exkurze tedy spočívá v provazování a fixaci teoretického učiva. Exkurze může také pozitivně působit jako motivační stimul pro další vzdělávání, nebo volbu povolání. ER -
HANZLOVSKÝ, Radovan, Petr SLÁDEK a Jan VÁLEK. Exkurze-prostředek propojení a fixace teoretických znalostí s praxí v oboru Fyzika. In Ivo, Volf, Kubínová, Štěpánka, Šlégr, Jan. \textit{Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice}. 1. vyd. Hradec Králové: KF PřF Univerzita Hradec Králové, 2014, s.~1-5.
|