Jak vyjádřit totéž jinak aneb didaktická znalost obsahu jako předpoklad zprostředkování
JANÍK, Tomáš a Jan SLAVÍK. Jak vyjádřit totéž jinak aneb didaktická znalost obsahu jako předpoklad zprostředkování. In Workshop: Muzejní pedagogika – praxe teorie, teorie praxi. 2013. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Jak vyjádřit totéž jinak aneb didaktická znalost obsahu jako předpoklad zprostředkování |
Název česky | Jak vyjádřit totéž jinak aneb didaktická znalost obsahu jako předpoklad zprostředkování |
Autoři | JANÍK, Tomáš a Jan SLAVÍK. |
Vydání | Workshop: Muzejní pedagogika – praxe teorie, teorie praxi, 2013. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | angličtina |
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Změnil | Změnil: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed., učo 17210. Změněno: 4. 4. 2014 11:59. |
Návaznosti | |
---|---|
GAP407/11/0262, projekt VaV | Název: Kvalita kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání |
Investor: Grantová agentura ČR, Kvalita kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 16. 10. 2024 07:07