C 2013

Strategie hodnocení v inkluzivní škole

BARTOŇOVÁ, Miroslava

Základní údaje

Originální název

Strategie hodnocení v inkluzivní škole

Název anglicky

Evaluation Strategies in Inclusive Schools

Autoři

BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vydání. Brno, Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools, od s. 207-217, 11 s. 2013

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/13:00072138

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-6678-6

Klíčová slova česky

hodnocení; assessment; speciálněpedagogická opatření; žák; škola; vyučovací proces; inkluzivní škola; sebehodnocení; slovní hodnocení; strategie

Klíčová slova anglicky

evaluation; assessment; special education measures; pupils; schools; teaching; inclusive schools; self-esteem; verbal evaluation; strategies

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 27. 3. 2014 10:11, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola specifikuje proces hodnocení v inkluzivní škole. Nahlížíme na hodnocení jako prostředek, který je součástí podpůrné diagnostiky. Každé hodnocení je založeno na porovnávání současného stavu žáka. Součástí hodnocení žáků je jeho sebehodnocení. V kapitole prezentujeme jednotlivé výzkumné šetření.

Anglicky

The chapter specifies the evaluation process in an inclusive school. We perceive the assessment as a part of the supportive assessment. Each evaluation is based on comparing the current state of the pupil. The evaluation of pupils consists of their self-esteem. In the chapter we present research work.

Návaznosti

MUNI/M/0012/2013, interní kód MU
Název: Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace
Investor: Masarykova univerzita, Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace, INTERDISCIPLINARY - Mezioborové výzkumné projekty