2013
Strategie hodnocení v inkluzivní škole
BARTOŇOVÁ, MiroslavaZákladní údaje
Originální název
Strategie hodnocení v inkluzivní škole
Název anglicky
Evaluation Strategies in Inclusive Schools
Autoři
BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vydání. Brno, Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools, od s. 207-217, 11 s. 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00072138
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6678-6
Klíčová slova česky
hodnocení; assessment; speciálněpedagogická opatření; žák; škola; vyučovací proces; inkluzivní škola; sebehodnocení; slovní hodnocení; strategie
Klíčová slova anglicky
evaluation; assessment; special education measures; pupils; schools; teaching; inclusive schools; self-esteem; verbal evaluation; strategies
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 27. 3. 2014 10:11, prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
V originále
Kapitola specifikuje proces hodnocení v inkluzivní škole. Nahlížíme na hodnocení jako prostředek, který je součástí podpůrné diagnostiky. Každé hodnocení je založeno na porovnávání současného stavu žáka. Součástí hodnocení žáků je jeho sebehodnocení. V kapitole prezentujeme jednotlivé výzkumné šetření.
Anglicky
The chapter specifies the evaluation process in an inclusive school. We perceive the assessment as a part of the supportive assessment. Each evaluation is based on comparing the current state of the pupil. The evaluation of pupils consists of their self-esteem. In the chapter we present research work.
Návaznosti
MUNI/M/0012/2013, interní kód MU |
|