KOPEČNÝ, Petr a Jiřina KLENKOVÁ. Komunikační schopnosti žáků základní školy speciální. In OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al. Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 113-124. ISBN 978-80-210-6673-1. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1166069, author = {Kopečný, Petr and Klenková, Jiřina}, address = {Brno}, booktitle = {Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools.}, edition = {1. vydání}, editor = {OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {speech therapy; communication skills; special school; symptomatic speech disorders; alternative communication}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6673-1}, pages = {113-124}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Komunikační schopnosti žáků základní školy speciální}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1166069 AU - Kopečný, Petr - Klenková, Jiřina PY - 2013 TI - Komunikační schopnosti žáků základní školy speciální VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066731 KW - speech therapy KW - communication skills KW - special school KW - symptomatic speech disorders KW - alternative communication N2 - Kapitola se zabývá úrovní komunikačních schopností žáků s kombinovaným postižením, kteří navštěvují základní školu speciální. Je stručně představena problematika těžkého zdravotního postižení, narušené komunikační schopnosti v podobě symptomatických poruch řeči, dále je vymezena legislativa vztahující se k problematice a možnosti vzdělávání žáků s těžkou poruchou dorozumívacích schopností v systému speciálního školství v České republice. Empirická část kapitoly nabízí výsledky kvalitativního šetření v podobě dvou případových studií žáků s kombinovaným postižením. ER -
KOPEČNÝ, Petr a Jiřina KLENKOVÁ. Komunikační schopnosti žáků základní školy speciální. In OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools.}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~113-124. ISBN~978-80-210-6673-1.
|