ŠVRČKOVÁ NEDEVOVÁ, Markéta. Způsoby hodnocení dětského výtvarného projevu v předškolním vzdělávání. In Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 88-103. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33. ISBN 978-80-210-6677-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Způsoby hodnocení dětského výtvarného projevu v předškolním vzdělávání
Název anglicky Childrens art expression assessment ways in preschool education
Autoři ŠVRČKOVÁ NEDEVOVÁ, Markéta (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům, od s. 88-103, 16 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33, 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072568
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6677-9
Klíčová slova česky dětský výtvarný projev způsoby hodnocení předškolní vzdělávání výtvarná výchova
Klíčová slova anglicky Childrens art expression ways of assessment preschool education art education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Markéta Švrčková Nedevová, učo 78089. Změněno: 19. 3. 2014 17:49.
Anotace
Předkládaná kapitola má za cíl seznámit čtenáře s pojmem hodnocení, objasnit jeho pojetí ve výtvarné výchově, a to jak vzhledem k podílu aktivní účasti dítěte na tomto procesu, tak k průběhu jeho projektování v historii oborové didaktiky. Dále text shrnuje dosavadní poznání dané problematiky dosažené prostřednictvím empirických výzkumů v českém prostředí. Na základě předchozích výzkumných studií dospívá k návrhu vlastního designu výzkumu.
Anotace anglicky
The present chapter aims to introduce the reader to the concept of evaluation, to illustrate his concept in art education, both in terms of the proportion of the child's active participation in this process and the conduct of its design in the history didactics. Further, the text summarizes the current knowledge of the issue achieved through empirical research in the Czech environment. On the basis of previous research studies comes to design your own research design.
Návaznosti
MUNI/A/0706/2012, interní kód MUNázev: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (Akronym: SKOLA 2013)
Investor: Masarykova univerzita, Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 18. 8. 2024 08:14